Lidl vrea să pună pe raft mai puțină carne: ce alimente îi vor lua locul

0

Lidl își schimba radical oferta, reducând proporția produselor de origine animală pe care le va vinde, în timp ce crește o altă gamă de produse alimentare, potrivit unei publicații germane.

Lidl își schimba radical oferta, reducând proporția produselor de origine animală pe care le va vinde, în timp ce crește o altă gamă de produse alimentare, potrivit unei publicații germane.

Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă”, scrie germany.detailzero.com.

Discounterul Lidl vrea acum să-și schimbe oferta – și anunță că va reduce proporția de proteine animale din gamă. Christoph Graf, un oficial al companiei, a declarat pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului „Săptămâna Verde” că nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă.

Lidl: schimbarea sortimentului nu este „o alternativă”

Oamenii trebuie să se hrănească în așa fel încât „limitele noastre planetare” să fie luate în considerare, resursele pământului sunt suficiente pentru zece miliarde de oameni. Prin urmare, conținutul de carne trebuie redus semnificativ – și astfel și gama de produse de origine animală.

Acest lucru ar putea deveni chiar un avantaj competitiv pentru Lidl, spune Graf: „Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect”. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o „trăsătură de diferențiere”.

„Europa și lumea ne privesc ca pe o țară”

Proporția de proteine vegetale din gama discounterului urmează să fie acum „crescută în mod continuu”. Potrivit lui Graf, Lidl plănuiește săptămâni tematice speciale pentru a aduce noua strategie consumatorilor. Cu toate acestea, ei nu doresc să-și dicteze dieta clienților, ci mai degrabă să-i motiveze.

Potrivit lui Graf, discounterul dorește să motiveze concurența prin trecerea la produse mai puțin vegetale și mai puțin animale: „Scopul nostru nu este doar să facem Lidl să arate pozitiv pentru clienți, vrem să schimbăm ceva. Uneori, când suntem singuri, este complicat.” Cumpărătorii văd întregul comerț german ca având obligația de a face ceva. Graf: „Pentru că Europa și lumea ne privesc ca pe o țară.”

Sursa: Adevarul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *