mediaTRUST: Farmaciile și supermarketurile continuă să domine piața reclamelor

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 mai, Catena a ocupat prima poziție în ceea ce privește cheltuielile de publicitate în luna mai, situându-se în fruntea clasamentului, iar Penny s-a plasat pe locul doi.
Catena, lider în cheltuielile de publicitate, a avut un rate card estimat la 14,6 milioane de euro și a difuzat 10.728 de reclame. Acest brand a avut cea mai mare expunere pe TVR 2, cu 1.386 de spoturi difuzate, urmat de Etno TV, unde au fost transmise 1.348 de spoturi și o prezență minoră pe radio și în presa scrisă, cu un total de 80 de reclame difuzate.
Penny se clasează pe locul doi în clasamentul cheltuielilor de publicitate, alocând un buget de 13,9 milioane de euro (rate card) pentru promovarea produselor sale în luna mai. Au fost difuzate 6.888 de reclame, iar publicul a fost expus în medie de peste 220 de ori pe zi la spoturile Penny. Brandul Penny a avut cea mai mare expunere la TV, cu 6.371 de spoturi difuzate,…