Taylor Swift devine un model de marketing pentru afaceri

- În rândul Gen Z, Taylor Swift este văzută ca un pop icon pentru succesul său.
- Taylor Swift are o strategie bine pusă la punct și o valoare estimată la 6 mld.$.
- Gen Z este în căutare de autenticitate așa că CEO-ul trebuie să arate transformare.
Într-o lume în care valorile și autenticitatea câștigă teren în fața beneficiilor clasice, angajatorii își schimbă strategiile pentru a se adapta cerințelor Generației Z. Și poate că nimeni nu se gândea, dar secretul vine de la Taylor Swift care ar putea deveni un manual pentru orice afacere. Ce poate învăța un CEO de la Taylor Swift?
Ce pot învăța antreprenorii de la un artist precum Taylor Swift?
Taylor Swift are un succes uriaș. Artista în vârstă de 34 de ani are o valoare estimată la 1,6 miliarde de dolari și o mulțime de fani din Generația Z. Iar asta presupune o strategie bine pusă la punct. Aceasta devine un model în ceea ce privește autenticitatea și adaptabilitatea, trăsături apreciate și…