Românii au bugete fixe de Black Friday. Care sunt cele mai căutate produse
- De la 62%, cât a fost anul trecut, procentul românilor care vor să facă cumpărături de Black Friday a scăzut la 57%.
- Cei hotărâţi să meargă la cumpărături îşi fac lista cu 2-3 săptămâni înainte.
- Gen Z şi persoanele fără copii tind să fie mai spontane.
Black Friday este una dintre cele mai așteptate zile de cumpărături din întreaga lume. Dar de la an la an, vedem scăderi în interesul românilor. Anul acesta, de exemplu, românii își fac bugete fixe pe fondul crizei. Asta arată un nou studiu MKOR.
Vedem o scădere destul de mare dacă ar fi să comparăm anul acesta cu cel precedent. De la 62%, cât a fost anul trecut, procentul românilor care vor să facă cumpărături de Black Friday a scăzut la 57%. Cei hotărâţi să meargă la cumpărături îşi fac lista cu 2-3 săptămâni înainte.
Gen Z şi persoanele fără copii tind să fie mai spontane, 2 din 10 preferă să decidă pe moment ce cumpără. Pe fondul climatului economic incert, majoritatea…