LVMH va cheltui 164 de milioane de dolari pentru a sponsoriza Jocurile Olimpice din 2024 de la Paris

0

  • Implicarea celui mare grup de lux de lume in Jocurile Olimpice va include, probabil, campanii de profil inalt in SM si campanii de afisare pentru principalele sale marci.
  • Arnault dorește să folosească evenimentul pentru a ajuta la transmiterea rolului LVMH ca lider al măiestriei și moștenirii franceze.
  • Un concept similar a fost introdus la Cupa Mondială FIFA din Qatar în noiembrie anul trecut,

Miercuri, au apărut rapoarte potrivit cărora Antoine Arnault, unul dintre cei cinci copii ai CEO-ului LVMH, Bernard Arnault, ar putea încheia în curând un acord de mare importanță prin care compania va sponsoriza Jocurile Olimpice de la Paris din 2024, potrivit Robb Report. Arnault este șef de imagine la LVMH și se pare că negociază promovarea mărcilor companiei, care includ Louis Vuitton și Dior, precum și ofertele sale de șampanie. O sursă familiarizată cu discuțiile grupului susține că tranzacția ar putea costa pe Arnault 150 de milioane de euro, sau 164 de…

Citeşte mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *